Träskor

Datum: 2011-05-09 Klockan: 11:19:40 Kategori: Allmänt

Ja älskar ju träskor. Skulle kunna ha massa olika. Förr köpte ja trädojjor varje år. Redan som liten var det så. man åkte till träskofabriken som fanns på orten. Där köpte man sommarens träskor.

Nu kunde jag bara inte låta bli att skicka efter ett par på Brandos.se  

Maken suckar å förstår inte alls detta. Men ja ÄLSKAR träfötter.... ler. Ja de gör ja. Visst e dom läckra?



Nu håller vi tummar att de passar. Det är mönster i rosa och lite grått med några sömmar. Lite mörkare trä på själva skon... mocka... nice. En dröm.



Ett par av mina äldre. Blommiga raringar. Trskor är både snyggt och bekvämt och passar skitbra till både kjolen jeansen och shorts. 



Sedan har ja dessa svarta med klack å blomma. Men ena blomman har stuckit sin kos för tillfället. Men dessa använder jag flitigt. 


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Petra-Lantlig Charm

Så fina träskor!!

Ja den är rätt tung, mycket trä! Lion har 40 graders feber här så jag har inte tagit några kort än men hoppas han tillåter det snart. Så jag har inte glömt!



kram

2011-05-09 @ 17:00:46
Länk: http://lantligcharm.se
Johan

Hah, kom att tänka på första gången jag var inne på din blogg. Vad kan det vara nu, knappt 2 år sedan? Minns jag inte fel läste jag ett inlägg om just träskor då... :)

2011-05-09 @ 19:58:21
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: