Cocoz

Datum: 2011-11-12 Klockan: 10:50:15 Kategori: Allmänt

Då var tävlingen om stödstrumpor slut.
Jag har korat vinnarna. I två storlekar fanns enbart en person så vinsterna går då till dessa.
Annelie Engström vinner den lilla storleken.
Mellanstorleken har jag lottat ut bland er som tävlade och vinsten gick till FRIDA

Även den stora storleken var endast en tävlande och den som vann där heter Anette Carlsson
Jag meddelar er per mail eller så hojjar ni till här i bloggen så jag får skicka era vinster.
Ni andra som fortfarande är sugna på ett par skitsnygga stödstrumpor kan givetvis gå in på COCOZ




Jag tackar även företaget för att jag fick genomföra denna tävling.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
nettan

Ett stort tack. Jag har så funderat det senaste dygnet vilket blogg namn du hade men jag kunde inte komma på det. Så ett stort tack för att du hörde av dig så jag kan fortsätta läsa din blogg. Tänk vad svårt det kan vara ibland att komma ihåg ett blogg namn :) Spårlöst borta hur jag än grunnande.



enkla nettan

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: