Fynd å Lördagsmys

Datum: 2011-11-26 Klockan: 14:59:32 Kategori: Allmänt

Var ut till Lev Vackert idag och hittade några småsaker samt kikade runt på massa fina hantverk. Har sedan hälsat på vänner som fått en lite son. MYS.

Vi hann ävne in på en Loppis. Där stod en kvinna med en stor tavla och ville ha motivet men inte ramen för den va så ful. Ramen ville ja gärna ha så vi tog helt enkelt varsin del. Man får inte va dum. Denna ska jag väl måla är tanken.
Vi har käkat lite rostade rotfrukter och färsk lax och har nu ställt in en köttbit i ugnen. Det blir Kärlknul imorgon. GOTT. Va väldigt länge sedan jag åt de. Gjorde de en del förr. Dax att ta fram gamla recept.
Några adventsstjärnor och stakar har kommit fram.... jag står inte med massa gardiner och tvätt och hysteriskt. Herregud när folk nästan är OJ jag har inte gjort något inför advent å så är de två veckor kvar. Hallå?? Jag fattar inte. Varför är alla så hysteriska? Eller inte alla men förbannat många. Eller jag har inte lust att byta gardiner eller baka eller tvätta fönster. Nej men skit i de då. Varför håller man på om man inte vill? Gör de du vill... gör nå bra av de och strunta i det andra.
Vi blev nu helt bara så utan barn. Fattar nada.... å va hittar vi på då? Vi har ju barn hemma jämt så man vet inte va man gör... ler stort. Pannacotta har jag gjort å de står i kylen för mys senare. Å film får de väl bli men jag hade gärna haft främmat och lite spelkväll. SÅ sköj.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jessica - En flicka som är stark

lät som en bra lördag :) Härligt!!

Visade mamma & pappa ditt fina kort idag. De tyckte det var väldigt gulligt och fint av dig :)

2011-11-26 @ 18:33:04
Länk: http://jessi91.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: