Min pappa/upprättelsecermonin

Datum: 2011-11-21 Klockan: 22:30:29 Kategori: Allmänt

Idag har min pappa varit i Stockholm. Han har varit på Upprättelsecermonin för den offentliga ursäkten för behandlingen de fick under sina år på barnhem under 40 talet i Sverige.
Min pappa är en av alla de barn som kom på barnhem.
Här kan ni läsa artikeln från tidningen: ARTIKEL
Gissa om vi skrattade då vi läste NÄSTA artikel.... Ja detta är MIN pappa. I ett nötskal. Inte nöjd om det inte är hundra procent å så givetvis måste han säga vad han tycker också. Helst de där ingen annan säger.... Ja läs själva.... rakt på och fråga partiledare Juholt om han gjort rätt för sig. Å jaaa de är helt rätt men man skrattar extra gott när man ser att säkerhetvakterna tog hand om han... ler.
Här kan ni läsa om detta: HÄR
Bild: Min pappa. Bilden har jag lånat från NWT.
Han kunde väl ha rakat sig? Skrattar stort. Men si pappa är pappa. Å vet ni jag älskar honom precis som han är.
Imorgon ska jag ringa upp honom å prata lite...

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Lena

Nämen, är det din pappa!! =)

Han ser go och snäll ut!

Tess

Härligt med folk som är så raka! :-)

2011-11-23 @ 20:54:10
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: