13 år

Datum: 2011-10-26 Klockan: 13:52:00 Kategori: August/barnen/Autism

Igår var det 13 år sedan jag blev tvåbarnsmamma.
Jag fick med full fart ytterligare en son.
Vår Albin kom till världen.
Exakt på utsatt datum kom han. Tre timmar från start till mål så var han hos oss.
Oskar blev storebror. Tre år gammal.
Bild. Jag och Albin i Kolmården när vi tittar på vår gojja Ville. Han är bara bäbis här. Albin är med och kikar på alla gojjor som fanns på gården. Min lille prins som gått och blitt 13 år.
Bild: Albin pysslar kransar. Detta är nog två år sedan. Jisses va liten han va här och det är ju ändå NYSS.
Bild: Jag och Albin i somras... Min fina unge.

Kommentera här 3 st

Kommentarer
cicci

grattis till din fina pöjk!

2011-10-26 @ 19:50:35
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Anonym

Jag förstår att prinsen var nöjd med nya skorna på imorse! Så stilig så! :)

Ja dom där samtalen om livet har jag aldrig gillat förut, men jag tror det beror på att jag inte varit säker på vad jag velat.

Men nu vet jag det och jag älskar samtalen. Jag får samma känslor bekräftat och vi har samma framtidsplaner! :) Underbart!!!

Mamma Z

..då har vi varisn prins som är 13 :-)

Sam fyller nu på fredag..



Älskade fina ungar!!

2011-10-31 @ 17:52:26
Länk: http://meusohana.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: