Frånvarande

Datum: 2011-10-14 Klockan: 13:11:44 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag är frånvarande.
Ingen lust.
Så därför får de ju helt enkelt vara.
Jag har haft annat för mig helt enkelt å känner att bloggen inte ger det jag vill just nu.
Intresset är svalt från båda håll så jag tappade stinget lite. Synd då man vill på något vis. Nå någon.
De sista dagarna har varit lite turbulenta för min del. Jag orkar inte gå in på detaljer så jag avstår alltså helt.
Jobbat och försökt sova.... läst och spelat lite WOUDFUED... (tess701 om ni vill spela)
Sömnen är inte vad den borde och det har även varit fullmåne. Så igår somnade jag väl av ren utmattning och vaknade vid fyra med migrän. Somnade om och sov till elva. Så jag var väl trött.
Sitter fortfarande i morgonrocken och planerna för dagen blev avbokade. Inte pga migrän och stort sömnbehov utan av andra saker som helt enkelt inte spelade någon roll. får jag endast vara hemma och inne idag så är jag nöjd.
Mysa och se lite film.
Rekommenderar er att se BRON om ni missat den serien och den nya Danska serien DEN SOM DRÄPER.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Susanne

Ser alltid på bron danska serier är faktiskt riktigt bra . Hoppas att du snart kommer igång igen. Kramar

2011-10-14 @ 15:17:48
Länk: http://vejers.blogg.se/
cicci

jag addar dig så kör vi en match=) Hoppas du får en fin helg!

2011-10-15 @ 09:03:56
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Linda

Jag lägger till dig på wordfeud.

2011-10-15 @ 12:45:32
Länk: http://www.tjock-till-smal.bloggplatsen.se
Johan

Blogglusten kan inte vara på topp alla gånger. Det är samma för mig. Har ingen vidare lust, annat prioriteras högre just nu känner jag...



SV: Så bra att du inte försvinner för det vännen :)



Det känns som det händer en hel del, det är hockeybloggen, hemsidan, studierna, träningen, lägenhetsletande och privatlivet. Mycket som händer som sagt, men övergripande känns det bra. Det ända som är lite sådär är studierna...



Haha, det är bara att fråga på! :)

Man lär sig hitta. Ofta har man ju en person på syncentralen som kan hjälpa till med orientering, träna in nya vägar osv. Det är ju inte som för seende, att man t.ex. kan åka buss till ett ställe, inte hitta där, men efter 1-2 dagar känner man redan igen sig och vet att t.ex. vid den där busken svänger man vänster och sedan ser man busshållplatsen. Ser man inte kan det ta flera veckor att lära sig en sådan väg, beroende på hur krånglig den är, hur bra kännetecken man kan hitta på vägen etc. för det är ju ofta det man gör, hittar kännetecken, en fläkt som låter, en kant som tar slut, en buske, en korsning osv osv. men det är inte helt lätt, det är det inte.



Haha ja, så var det ja! :D



Har du köpt smycket än? :)



Det låter som det händer en hel del hos dig också :) Hur går det med eleven? Fungerar det bra? :)

Hur går det med huset? Är det mycket kvar?



Vad är skillnaden mellan Autism och Asperger och Attention då?



EM i goalball pågår just nu t.o.m. lördag, så har du tid kan du ju gå in och kolla lite, http://pressakey.net/sports/ där det sänds live hela dagarna :)

2011-10-20 @ 17:25:52
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: