London-tema

Datum: 2011-10-15 Klockan: 13:00:37 Kategori: Hemmet

Albin köpte en stor tavla med Londonmotiv i julas. Från Ikea.
Idag när jag skulle köpa gardiner till stora grabbens rum hade de fått en hissgardin med Londonmotiv på Hemtex. Så givetcis fick den följa med hem. Mattor fanns med och eftersom sonen efterfrågat sådana fick jag med det hem också. Samt en hel del annat.
Mattorna hade jag tänkt uppe till Oskars rum men eftersom hans rum ser ut som krig får de vara till ett senare tillfälle.
Kan säga att ibland tappar man sugen. Visar man inget eget intresse för att få ett trivsamt rum får de nog ärligt talat vara tills de visardetta. Gardiner ska jag få upp och har tvättat ett av fönstren där uppe och även i August rum har fönstret fått sig en omgång. August var duktig och strök sin gardin själv. Han vill alltid hjälpa till.
Damm finns de gott om i det Anderssonska huset och jag har eliminerat damm i vårt sovrum, delar av vardagsrummet och i Albins rum. Alltid något. Jag säljer nu damm i lösvikt om någon skulle vara intresserad.
Ångrar lite att jag kastade eller vad som nu hände med de tavlor jag en gång köpte själv i London. Faktiskt fina tavlor med Londonmotiv. Nåja. Sånt är ju livet. Saker försvinner efter vägen men jag tror Albin hade gillat dom.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Tess

London är lite av en favoritstad för mig :-)

2011-10-16 @ 23:22:31
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: