Wordfeud på allas läppar

Datum: 2011-10-05 Klockan: 09:05:58 Kategori: Allmänt

Har ju alltid älskat klassiska brädspel.

Alfapet har ju varit en stor favvo.

Å så kom då maken hem för ett bra tag sen å sa att spelar du wordfeud? öööö ne va fan e de?

De spelar ALLA nu... å så laddar han hem detta å ja va säger man... man e fast.

Att jag på något sätt lyckades radera min app idag gjorde att jag fick ett akut hjärtstopp.... messade maken... HJÄÄÄÄLP.... laddade ner igen... åååå alla spel ja hade på gång alla kontakter....

Ska göra nytt konto... går inte ja finns redan.... men VA FAAAAAAN!!!!!!... öööö jaha LOGGA in??? Ja ha ööö... okej... knappar in.... de laddar...

Stor suck.... PUST.... där e ja ju... mitt konto, mina spela... vafan håller ju på att ge den förbannade Grendal stryk.... ÄNTLIGEN liksom.... å där är de... bara å fortsätta...

Världsproblem? Ja visst... i min värld...

Nu ska ja duscha... hej hopp.



Adda mig gärna.... tess701






Kommentera här 3 st

Kommentarer
Helene

Min mobil är "GAMMAL" men jag funderar på en ny = ))

Ha en bra dag.

Kram Helene.

2011-10-05 @ 10:14:36
Länk: http://helenesdagbok.blogg.se/
Eva

Oj ja, precis ALLA pratar om det där. Men min mobil är så gammal så jag kan inte skaffa det...

2011-10-05 @ 14:34:39
Länk: http://detspokar.blogg.se/
Mallamousan

Får se hur länge jag kan stå imot att inte ta hem det i min telefon!! Har sagt länge nu att jag vägrar!! :) hhaha

2011-10-07 @ 07:57:20
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: