Ja ja ja....

Datum: 2011-09-01 Klockan: 23:08:42 Kategori: August/barnen/Autism

Jag har skrivit till tidningar innan.

Jag har gjort de idag igen.... eller inte riktigt. Jag skrev lite kort till Tv4... å lite till Aftonbladet.

Kanske ska ja kontakta lokaltidningen....

Ja jag tänker fortfarande på skollagen.

Helst vill ja ju prata med Björklund personligen. Men eftersom de är aningen lite svårt anser jag just här och nu utan att kanske få igång något via media så.... men jag har försökt innan. Å jag kommer väl inte någon vart nu heller. Men å andra sidan är de uppe till debatt en hel del.

Ska skriva något typ en annan dag å få iväg... ringa lokaltidningen....

Men de är aningen mycket. Jag fick igår en allergisk reaktion i kroppen. Idag är de något bättre men får ta allergimedicin. Grejjen är den att man tror de är sk stresssymtom. Så jag borde inte hålla på.

Jag borde inte börjat göra en snöboll under dagen heller. Så två saker drar ja igång samtidigt som en tredje. Stora livsavgörande saker. Kroppen skriker att den inte orkar. Men va gör man? Man gör de ändå.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Helene

Du måste vara rädd om dig !!

Det finns bara en som du...

Men vill man nåt så kan inget hejda en...Så är det !!

Lycka till med allt och ha en mysig helg.

Kram Helene.

2011-09-02 @ 10:21:58
Länk: http://helenesdagbok.blogg.se/
Mallamousan

Jag ska kolla med mamma och se hur hon jobbar och är hos Ulf!

Alex både sjunger och spelar, Adde bara spelar!! :)

2011-09-02 @ 10:24:06
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: