Pyssel

Datum: 2011-09-03 Klockan: 15:05:02 Kategori: scrapbooking

Jag har nu tror jag gjort klart framsidan på boken jag ska pyssla i. Lite annat format. Lite annat. Nu måste framsidan torka så jag kan ta tag i sidorna som ska fyllas med minnen och tankar, samt bilder.

Det ska bli MIN bok.



Nu har ju min cuttlebug gått sönder så jag väntar hem en ny. Detta begränsar mig rejält när jag ska scrappa. Jag stansar ju ut en del bokstäver osv. Men någon sida ska ja klara utan den tror jag. Ler. Har även nytt block med Tim Holtz papper så man vill genast sätta tänderna i dessa.

CROWDED ATTIC PAPER STASH TIM HOLTZ  - th paper stash crowd

Vidaqre har jag ju jobbat med fadderbevis. Som vanligt är de kunden som bestämmer färger och lite så. Såhär blev det i alla fall.

 

Bilderna är klickbara.

Hör gärna av er om jag kan hjälpa till med något i denna väg. Jag gör på beställning och skickar på posten.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: