Sjuk

Datum: 2011-09-23 Klockan: 10:22:03 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Ja så fick ja nå förbannad förkylning.

Helt utslagen.

Feber.

Tror ja snöt ut halva hjärnan igår. Eller dne rann fasen ut av sig själv.

Idag är det inte bra men jag är inte lika dålig.

Försöker få ordning lite grann hemma. Inga stora saker men lite lite.

Jättetrött just nu så de blir att vila igen. Tagit in de sista pelargonerna och tagit ner lite kartongen från övervåningen.

Har inte visat några bilder därifrån nu. De börjar ju bli klart. Men ajg har inte kommit så långt med inredningen. Men jag återkommer med detta så småningom.

Bjuder på en bild av lilla Tårtan som mös med Oskar i soffan igårkväll när vi såg lite teve.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
sandra

Nu får du krya på dej så du får en bra helg.



SV

Ja dom är skitsnygga :D Och jag äger nu BÅDA :D :D :D

2011-09-23 @ 21:09:47
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Åh, krya på dig du

2011-09-23 @ 22:52:11
Länk: http://saratilling.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: