Avsky

Datum: 2012-08-20 Klockan: 22:39:40 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Tänk att man kan väcka sådan känsla hos andra och det utan att ens förstå eller märka detta själv.

Tänk att kunna skapa olust hos människor runt sig och ändå stå där frågande.

Hur kan man vara så totalt frågande och blind? Hur kan man inte se vad som händer runt om? Inte se eller märka att andra mår så dåligt runt sig?

Eller är det detta som ger dig energi? Ger dig liv och lust? Kan det var det så det fungerar med människor som dig som gör att jag känner sådan avsky??



Kommentera här 3 st

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åhhhh förstår dig...nergitjuvar behöver man inte i sitt liv!

2012-08-21 @ 19:03:31
Länk: http://hummingbird.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Verkligen jättefin header du har.
sv: Åh blir så glad, tusen tack finaste du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-08-22 @ 11:00:27
Länk: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Mia

Vissa människor vet och gör illa med vilje, jag om någon vet det och har levt med hat och elakheter länge nu men också med dem runtikring som inte vill se vad som händer - trodde väl att jag var ensam i detta men ser ju att du ju har det så hela tiden med :-( Blir så lessen för din skull men också för familjens för det tär så oerhört att till slut tror man inte att det går att hitta tillbaka till det som började i kärlek. Jag hoppas att ni ändå gör det och att din käresta vaknar och ser vad som händer, min gjorde det tidigt och det har varit svårt ändå. Tänker på dig och finns här om du vill prata av dig.

kramar om hårt och länge ♥

2012-08-22 @ 19:29:24
Länk: http://fredthevov.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: