Energier

Datum: 2012-08-27 Klockan: 21:03:27 Kategori: Allmänt

Idag började något stjäla energi.
 
Det gäller att upptäcka detta och sätta stopp...kunna sätta stopp. 
 
Jag mår såpass bra nu så inget får ta min energi och jag vill inte dippa. 
 
Jag vet mina begränsningar i mångt och mycket men jag vet även att jag inte är så tuff i alla lägen som jag behöver vara så därför slår jag snabbt stopp. Jag behöver inte ta skit eller dras in i saker som jag ens behöver. Jag behöver inte mer i mitt liv än det jag redan har. Energin lägger jag på det jag vill och trivs med och resten får vara hur svårt det än kan vara.
 
Jag har valts bort i så många sammanhang och nu väljer jag bort och väljer det som fyller mig med gott.
 
Imorgon startar min egen resa med en form av KBT..... nyfiken men även lite stressad.
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Annica

Lycka till på din nya resa! :)

2012-08-27 @ 21:20:07
Länk: http://www.spoile.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: