Andas

Datum: 2012-02-14 Klockan: 11:13:26 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag måste andas.

 
Jag måste verkligen andas. 

Djupa andetag.

En sak i sänder. Inte gå upp i varv. 

Avsluta saker. Inte påbörja mera. 

Tänka innan handling.


Goaste svärfar kom förbi. Blommor. Varför? Alla hjärtans dag. Till mig? 
Det är när man inte förväntar sig något som det värmer så enormt mycket. Jag är så glad att jag har så fina varma svärföräldrar. Det betyder så mycket.





Tre röda rosor. 

Idag var det precis vad jag behövde. Det jag kan njuta av för att ta mig ner stadigt på jorden igen.
Hoppas på en lugn dag. En dag där jag kan begränsa mig. Stanna upp. Koppla av.


August är hemma och förkyld. Jag har ringt skolan ang det problem som uppstod igår. Nu ska vi jobba vidare. Stärka Albin. POSITIV anda. Hitta andra vägar om jag så ska gräva upp dom ur en grop djupare än jag orkar gräva.


Jag har även rättat till några saker som blivit lite fel. Skulle varit med i Attentions styrelse. Men efter allt som varit fick jag helt enklet prioritera. Min egen utbildning som jag ser som en stor chans, samt mitt egen boende och barnen. Men något gick tydligen fel så jag valdes in. Så nu har jag klarat ut detta. Tur det är så bra och fina människor som lever som jag. 


Sedan har jag letat upp lite böcker för min utbildning. 


Fint ute. Ska njuta fast inne eftersom snutten är sjuk. Imorgon blir det lite uppföljning och besök hos min läkare. Hoppas även få tiden för operationen på tisdag. Vet ju dag alltså men inte fått tiden. Borde ju komma idag, annars får jag ringa. Oro. Inte för operationen. Snarare bemötandet och hur jag mår av narkosen efter. Det är hemskt jobbigt. 





Andas. 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Pamela

Vad gulligt av din svärfar :-) En annan köpte blommor till sig själv hihi.

2012-02-17 @ 22:17:21
Länk: http://mauselie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: