Borde....

Datum: 2012-02-09 Klockan: 08:20:41 Kategori: Kropp å själ/ADHD

.... jag borde en hel del just nu. Det jag borde får jag dock inte alls gjort.
Däremot gör jag massa saker jag inte borde.
Just nu borde jag vila. Verkligen försöka slappna av. För de är de som är så svårt just nu. Koppla av, varva ner.
Jag vet inte riktigt hur jag ska få till de eftersom jag på något vis har ALLA kanaler på. Kan lova att de är rätt många just nu.
Full fokus på allt. Men jag orkar egentligen inte. Å när man haft alla kanaler på ett tag blir man så enormt känslig för ljud. Jag tål inget ljud snart fast att jag tar in allt med full fokus.
Så konstigt. Jag tror inte en människa förstår. Inte jag heller.
Pang sa det i alla fall. En rejäl smäll. Men så måste dagarna gå för att jag ska sluta ljuga för mig själv och tro att jag fixar de.
Jag fixar de inte. Så jag har helt enkelt sträckt ut handen.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Annika

Jobbigt när det blir så!

2012-02-09 @ 09:19:41
Länk: http://bringblingtoeverything.com/
Stina

mmm, så är det här oxå nu...Ljudkänslig!! Har kommit på att gå med hundarna i bäcksvarta mörkret med pannlampa är mumma för själen. Man stänger av några sinnen en stund, speciellt synen får mindre intryck!! Låter konstigt men det funkar!! Kram!

mariellejohnsson

Du säger att du inte tror nån förstår, så tänker jag också ibland och tänker då på min omgivning; mannen, släkten, arbetskamrater osv. Men jag förstår nog hur du har det, och du förstår nog hur jag har det.

Kram på dej!

2012-02-10 @ 13:39:12
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Pamela

Vilken underbar klänning!

Åh tack för informationen, kommer hålla utkik :-)

2012-02-10 @ 13:51:34
Länk: http://mauselie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: