Dör sakta

Datum: 2012-02-05 Klockan: 22:32:03 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Autopiloten på. Sen kör man på. Hur mycket jag än skriker hör ingen. Ingen lyssnar.

Minst problem. Om man inte hör.

Man orkar så mycket mer än man tror. Så man ångar på. Om någon såg röken som kommer från min hjärna skulle svart rök komma ur öronen och förmodligen om man kände lukten känna att det luktar bränt.

Högvarv. När man inte orkar fortsätter man för att kompensera och givetvis förtränga.

Jag vet hur man löser detta. Jag kan allt om detta. Alla sätt. Men jag kan inte praktisera dom. Men jag har bra färdiga lösningar på de mesta. Men de gäller inte mig.

Väntan. Att jag ska somna. Så de som inte hör slipper möta mig. Fortsätta se katastrofen. Se sånt ingen vill ta i. Vara någon för någon annan. De är ju för jobbigt. Sköt ditt eget. Säg de alla vill höra. Rätta in dig i leden. Bli en i mängden så kanske även jag blir en i gänget.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: