Laban

Datum: 2012-02-24 Klockan: 21:53:05 Kategori: Djuren

Ja inte som spöket Laban....
Det blev en vovve Laban.
Omställning och jag kan säga att jag har aldrig varit en hönsmamma. Men NU är jag en hönsmamma.
Idag är jag SKITTRÖTT... helt slut.
Men jag är trött för att jag har lagt energi på något vettigt. Ingen energi på saker som tar energi. Ingen energi på negativa impulser. Inget som tagit det som jag behöver.
Jag har inte tagit några bra foton ännu. Men jag bjuder på en mobilbild.
Kan säga att vi har fem barn som är glada. Just nu leker vi för att sova gott om en stund. Kissat duktigt ute har han gjort. Ätit bra. Pipit lite. Myst. Sovit i alla möjliga ställningar. Köpt sig en bur att sova och mysa i. Varit på Granngården och varit social.
Men nu är matte trött.
Laban är busig och man tränar på att att stå fint till utställning. Han har gått i koppel helt okej. Hälsat på Mormor och Gunnar. Lärt sig kattspråket. Ja Baylies berättade att man använder småtänder att bita kablar med.
Just nu ger han tre barn en redig omgång på golvet. Kan lova att lillkillen verkligen ger dom redigt med stryk nu.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: