Att snarka

Datum: 2012-07-17 Klockan: 08:59:04 Kategori: Allmänt

För lite sedan påtalade min man att jag snarkar. Just där och då var jag förkyld så ja tänkte de ger sig.
 
Nu säger han att jag snarkar varje natt. Jag sover tydligen rejält tungt med för hur mycket han än buttar så fortsätter jag gladeligen.
 
Men nu är de så att jag blir arg till slut och säger till honom när han säger jag ska sluta eller vända mig att jag snarkar minsann inte. Jag säger till honom att jag kan inte snarka eftersom jag faktiskt är VAKEN.
 
En natt minns jag att jag svarat detta men tydligen gör jag detta varenda natt.
 
-Jag kan inte snarka, jag är ju vaken.
 
Han sa då att nästa gång skulle han spela in mig.
 
Jag förnekar inte att jag snarkar för jag hör ju inte mig själv men jag vet bestämt att en natt svarade jag ju exakt de där. Men nu får jag acceptera. Jag snarkar och dessutom pratar och svarar jag fast än att jag sover.
 
Pratar i sömnen är inget nytt men att jag kan föra en dialog med maken medan jag sover är väl beundransvärt ändå.
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
ejmis

Det där låter som hemma hos oss!! ;)

2012-07-22 @ 17:18:13
Länk: http://ejmis.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: