Rätt inställning.

Datum: 2012-07-24 Klockan: 10:24:28 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Tänk va viktigt det är att ha en positiv inställning på sin tillvaro. Jobbar hårt med detta varje dag. Om vi vaknar å försöker se ljust på dagen istället för de som tar emot även om de kan kännas tungt och svårt så är de alltid bättre att leta upp de små små ljusglimtar som finns. För finns det för dom. Jag vaknade till en ny dag. En bra dag. Jag har bestämt mig för det. En fin bra och ljus dag. Trots att jag kan rada upp saker som borde ta ner mig så ska de inte få vinna. Aldrig.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
mariellejohnsson

Just för själens lugn och ro är det så skönt med ett djur att krama och mysa med :-) <3

2012-07-24 @ 10:56:22
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: