Semestern är slut

Datum: 2012-07-23 Klockan: 11:19:17 Kategori: Allmänt

Nu är de jobbdax om en stund. Det gör mig inte något. Det är som höst ute och jag känner att det är lika så gott att komma igång igen.
 
Fyra veckor har gått fort och jag har inte gjort speciellt mycket eller något av vikt. Det har i stort bara varit en sträcka av tid.
 
Så nu är de dax med nästa, nästa sträcka i livet. Arbete fram till nästa semester. Ler.
 
Men tänk va bra det är att man faktiskt har ett arbete att gå till. Att man har ett arbete man trivs bra med. Det är inte alla förunnat. Tyvärr gnäller de flesta över sina arbeten och det är än det ena än det andra. Givetvis är inte allt sockersött med jobbet alla dagar men jag måste säga att jag är förbannat glad över mitt jobb och är både stolt och tacksam att jag har det och trivs så bra som jag gör.
 
 
 
 
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: