Vinnare

Datum: 2012-07-10 Klockan: 21:56:50 Kategori: Djuren

Tänka sig vad mycket positivt det blev med att köpa hund. Jag ångrar inte en sekund att vi köpte vår Laban. Jag har funnit så mycket positivt i och med denna jycke så alla negativa människor som höll på att ta knäcken på mig innan köpet ska bara veta vad fel de hade. Ikväll har vi varit på ringträning. Jag är med och peppar medan Alexandra och Laban tränar. Ja Daniel och August är också med. Daniel fick även agera lite domare som kom och kände på hundarna. Nu är vi trötta och har krypit ner för kvällen.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Linda

Härligt! Hundar ger så mycket gott!

2012-07-11 @ 18:58:49
Länk: http://tjock-till-smal.bloggplatsen.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: