Det rör sig här hemma.

Datum: 2012-06-23 Klockan: 16:37:10 Kategori: Hemmet

Jag har inte uppdaterat från övervåningen så mycket på senaste. Jag har helt enkelt inte fått så mycket att visa. Nu har både jag och maken fått lite mera klart och hyllan och trappen börjar bli klara. Sedan har Daniel fått lite mer klart kring ytterdörren med. Det blir så fint med panel runt dörren så det harmonerar lite med trappens panel.
 
Vidare har jag gjort klart i min läshörna lite mer och känt efter lite mer hur man vill ha de. Jag fixade även så Oskar fick dubbelsäng i sitt rum. Jag bjuder på ett pottpuri av bilder.
 
 
 
     
 
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sandra- med pojke magen

men hahahade kläderna är ju till mej :O

ja har inte ens orkat lägga ner min tid på att maila dom.. Jag har gjort de så mycket förut med saker som inte fungerat...

2012-06-23 @ 17:09:55
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: