Häckjävel och trädgårdsfaan

Datum: 2012-06-11 Klockan: 19:16:53 Kategori: Trädgården

En gång tyckte jag om trädgårdsarbete. Men nu känns det bara jobbigt.

Jag skäms hur det ser ut. Det ser ut som jag aldrig gjort något här. Men hur mycket jag än gjort och gör är det lika snart igen.

Men nu har jag delat in häcken i fyra delar. Del ett är gjord. Trots att jag inte klarar av det så måste jag.

Nu är jag nöjd. Bromsen är i för att inte ta resten direkt.

Nu sitter jag och försöker släppa saker och tankar. Koppla av. Läsa. Tyvärr är det svårare än vanligt.

Sedan ska den lille häcken klippas också.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
JENNY

Du skriver så roligt ibland! :) Man får va lat ibland vettu, och det blev ju bra tillslut! :) kram!

2012-06-17 @ 16:36:23
Länk: http://jennyjanssons.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: