pyssel

Datum: 2012-06-21 Klockan: 19:33:09 Kategori: scrapbooking

Gick ut på tradera idag. Det var ett tag sedan och tänkte bara se om jag kunde hitta lite Magnolia stämplar. Hittade en som sålde och klickade hem och såg då att okej.... granstaden.
 
SÅ jag kollade om jag kunde åka och hämta. Självklart.... KANON. 
 
Å himmelriket självklart. Det fanns massa bra och KANONPRISER.... lilla jag som har köpförbud tyyyp. Men nu kom jag hem med massa skoj och jag har även anmält mig till en scrapträff i Mars nästa år. Gäller va ute i tid.
 
 
Stämplar från Whimsy Stamps. De fins dies till och ni hittar företaget som säljer på tradera bla. 
 
 
Gillar man Magnolia har hon ALLT.... ni hittar saker på denna webbadress men sidan är på G med nytt....
Mikaela scrap in.
 
 
Sorry suddig bild med denna burk altrade jag idag till Malou med snuttedjur i.....
 
      
 

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: