Ensam

Datum: 2012-05-18 Klockan: 18:33:15 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Självklart. Typiskt.

När man väl kan å vill kan ingen annan. Eller så inträffar saker som slår ikull planerna.

Efter ett möte m FK i tre timmar kan ja säga att man e aningen dränerad. Övriga dagen vet jag inte vad jag gjort men vet vad jag hade velat.

Men nu är energin slut. Så nej jag gör inte de där sakerna som jag rimligen vet jag fyller på energi med. För att jag är för trött.

Några saker försökte jag få till för helgen. Planera in. Men det gick lite trögt. Tyvärr. De är svårt att få ihop tiden jag har med tider andra har. För jag försöker.

Men men. Det är ändå bra att vara nöjd med de man gör. Det man hinner. Men så är de ändå de där att jag tror att de inte duger. Att man önskar att man tillför mer.

Att jag känner att det ändå fungerar mer och mer är trots allt skönt. Något att finna tacksamhet över. Sedan kommer det ju nya dagar. Så imorgon kanske jag gör något av det jag inte hann idag.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: