Ett beroende.

Datum: 2012-05-19 Klockan: 16:15:30 Kategori: Allmänt

Ett par träskor om året....
Årets:






Tyvärr sa min plånbok.... men nu har jag hittat TVÅ par till jag vill ha... å jag har givetvis redan bra argument. Jag äger inga röda... inte prickiga och självklart inte bruna heller....
Kan jag få dessa röda i fördelsedagspresent tro?? Storlek 38.
Men jag heller inte bruna och självklart finns dessa med i bakhuvudet också.....
Ja träskor är användbart. De är bra till både kjol och byxa... till vardags och till jobbet eller till fint.
Om jag fjäskar lite med min man ikväll kanske jag kan få ETT par till.... ETT par..... Jag har ett vin i kylen... kan de funka tro?? Han gillar ju Moberg.
Är du lika tokig i träskor som jag kan du hitta många hos Träskofabriken.... klicka HÄR
Man kan faktiskt beställa hem.... bra va??
Å bilden över... NEJ jag röker inte...

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: