Gummistövlar/clogs.....

Datum: 2012-05-20 Klockan: 11:32:42 Kategori: Allmänt

Vem har påstått att gummistävlar måste va trista? Fula?
Dessa ska få bli mina....
Skitsnygga.... Man hittar dom på  BRANDO
De har massa snygga träskor med SJÄLVKLART...
Undrar precis om ETT par per år kommer hålla???
Det känns liksom SVÅRT... är de TRE par som är det optimala tro??? Bruna har jag faktiskt inga.... å inte ROSA heller.....
Jag har blommiga, svarta matta, svarta blanka i två modeller..... hrm. Vita köpte jag förra året.... blommiga i mocka...... alla har olika modell..... Dessa var bra pris på. Jag har inte köpt träskor med en prislapp på 2000 kr i alla fall. TUR att träskor i den prisklassen inte fallit mig på läppen.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
martina

som där rosa skorna är jätte snygga! skulle behöva ett par träskor :D



ps, kollat in min video? om inte, kika in på min blogg där den finns! Jag tävlar om att bli Stockholms nästa artist och imorgon behöver jag just din röst! skulle bli oerhört glad och tacksam! :D kram!

2012-05-20 @ 13:11:35
Länk: http://likegossip.blogg.se/
Fru Eriksson

Wow...Stövlarna är ju såå läckra :)

Tack för tipset/Kram

2012-05-20 @ 16:47:23
Länk: http://frunsblogg.blogspot.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: