Kvitto

Datum: 2012-11-21 Klockan: 21:57:03 Kategori: Allmänt

Idag fick jag verkligen ett kvitto på att jag gör något som är bra. Att jag är bra på de jag gör och att jag baske mig är på rätt rätt plats.

Jag har även förmåga att se andras kvalitéer. Andras möjligheter och inte svårigheter.

Idag fick jag veta att jag vann kampen. Mot alla jäkla odds och fördomar såg jag till att bana vägen.

Jag är glad att jag fick veta. Glad att jag gjorde det jag ansåg rätt och slogs. Jag är glad för alla timmar jag la ner.

Jag vet va viktigt det är att bli trodd på. Jag vet nu än mer va viktigt det är att få andra att växa.

Jag fick någon att klara det alla sa va en omöjlighet.

Vi vann. Du och jag. Jag är glad att jag fick höra detta och hoppas jag träffar dig någon dag och får se din lycka och seger. Jag är stolt.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen

Härligt att få bevis på att man gör något bra, då orkar man kämpa på lite till :D

2012-11-22 @ 09:12:36
Länk: http://fikamed.wordpress.com
Johan

Jag såg det på FB också :)
Vad var det du fick ett kvitto på, som onekligen har gått bra? :)

SV: Då tror jag att jag är med. Vilka fler betyg än "exelent" kan man få då?

Ja, jag ska fundera på det. Kanske skulle mormor få ett kort. Det är sådana grejer som hon skulle bli jäteglad för... :)

Jaha okej. Det har jag faktiskt aldrig hört talas om, men det låter ju lite speciellt sådär. Funkar det är det ju dock toppen :)

Tack! Jag tror som sagt inte jag har jättestora chanser att ta hem det hela, men rent statistiskt är det ju faktiskt 33% chans, så vi får hoppas på det :)

2012-11-22 @ 15:22:42
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se
Mia

Härligt, precis så här ska det kännas och vara - är så glad för din skull och den du hjälpt ♥♥♥

Fredagskramisar i massor o tillönskan om Trevlig helg!

2012-11-23 @ 08:07:02
Länk: http://fredthevov.blogg.se
mariellejohnsson

Lite nyfiken blir man ju....
Kram!

2012-11-24 @ 19:19:51
Länk: http://mariellejohnsson.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: