Tänker du på mig?

Datum: 2012-11-13 Klockan: 15:06:43 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Tänker du på mig ibland?
Minns du alla våra samtal och tänker du tillbaka på dom?
Tänker du någonsin på alla våra möten även om de aldrig blev fysiska?
Tänker du tillbaka på våra drömmar?
Känner du som jag fortfarande?
Finns dina känslor kvar som du kände då?
Ser dina tankar ut som mina och frågar du dig fortfarande vad som fanns?
Minns du den elektricitet som fanns?
Minns du tystnaden? Orden? Uttrycken?
Minns du hur mycket du betydde för mig?
Kommer du ihåg vem du är för mig?
Saknar du det jag saknar?
Finns jag fortfarande hos dig?
Finns jag så som jag funnits i sekler innan detta liv?
Finns jag liksom du finns hos mig?


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Johan

Fint! Ungefär så tänker jag ibland om det som varit, om Alex och allt vi hade. Det är minnen nu, men det är oerhört fina minnen som jag alltid kommer bära med mig och som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Så är det.

SV: Det låter ganska invecklat, men intressant. Om man inte får "exelent" då, går man inte vidare alls då eller hur funkar det?

2012-11-20 @ 10:30:44
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: