Halsfluss

Datum: 2012-10-25 Klockan: 23:28:10 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Ibland bara hoppar saker på en. Ont i halsen från helvetet. Bara sådär och en feber som tvingade hem mig efter två timmars jobb.

Igår kunde jag inte svälja och febern var hög trots tabletter. Att orka doktorn och Apoteket var något jag knappt förstår att jag klarade av. Tröjjan var blöt av svett och jag har mått bättre.

Jag tål inte penicillin. Men det jag skulle ha istället är slut hos tillverkaren. Min vanliga tur. Kommer i januari. Så nu gör vi ett försök. Jag mår Inge bra. Min mage tycker inte detta är kul och den panik jag får av att må illa ska vi inte ens gå in på.

Jag är mannen alla säger piper och gnäller. Jag klarar inte att va sjuk.

Vila.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Johan

Jag säger som jag gjorde på messet, krya på dig! :)

SV: Det var så lite så! :)
Nu har jag ju inte varit jättebra på att följa bloggen på senaste, men jag tycker iaf det märks en skillnad mot för typ ett halvår ett år sedan. Du känns mycket mer positiv och det kännssom du ser på saker och ting lite på ett annat sätt nu jämt mot tidigare, även om du fortfarande har kvar dina åsikter och står fast vid dem, vilket är bra. Som sagt, det märks en positiv förändrig hos dig :)

Ja, förhoppningsvis gör jag det, men än så länge har det inte dykt upp något...
Såg på Debatt från igår förut, det handlade bl.a. om elitidrott efter karriären. Inser nog ännu mer hur viktigt det är att hitta något jobb eller skaffa sig en utbildning under tiden karriären fortfarande är aktiv, så man inte står där sen, helt själv, utan varken jobb eller utbildning. För att det ska funka måste ju dock utbildeningen man väljer gå att anpassa på ett eller annat sätt, annars blir det knivigt...

Ja, jag såg det på FB. Ni verkar ha haft det riktigt bra där i sthlm :)

Ha det fint och ännu en gång, krya på dig!

2012-10-26 @ 12:55:19
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se
Lena

Fy vad tråkigt! Hoppas att du snart blir bättre! Kram!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: