Barnens dag

Datum: 2012-09-08 Klockan: 08:50:36 Kategori: Allmänt

Idag är det barnens dag. Idag ska jag ägna hela dagen med något som barnen vill och njuter av. Bara vi. Jag och barnen. 
 
Det är kul att någon gång verkligen tillsammans göra något extra. Det är fortfarnade härligt att känna att min 17 åring faktiskt vill göra saker tillsammans med mig.... att man vill att just vi ska göra något ihop.
 
Igår satt vi tillsammans och såg film och myste och idag blir det bad. En heldag med aktiviteter och imorgon ska vi se på fotboll... ja till och med det ska vi göra.... jag som inte är så intresserad men va gör man inte för goaste Svenja...
 
Laban ska tillbringa dagen hos Ullis med familj och det blir nog roligt sa han... ler.
 
Känner mig stark. Lugn. Ser dagarna med tillförsikt och känner mig harmonisk och känner att jag orkar. Att orka är så viktigt för mig och är något jag inte alls har gjort innan. Att känna att man fungerar i vardagen är så viktigt och värdefullt så den som inte mått som jag kan inte förstå.....
 
Idag ska bli en bra dag och jag kan och orkar mer än jag någonsin gjort.
 
 
 
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jazzy

Hoppas & tror att din dag blir underbar tillsammans med dina barn! :)

2012-09-08 @ 10:28:39
Länk: http://jazzyjazzy.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: