Barnkläder,,,LopeLope barnkläder

Datum: 2012-09-22 Klockan: 16:53:28 Kategori: Allmänt

En av mina goa bloggvänner har börjat sy upp kläder i helt underbara tyger till barn och även vuxna.
 
Mössor, snuttefiltar, tröjjor och byxor. 
 
Jag delar med mig av en länk till henne och uppmanar er att kika in och göra beställningar. Underbara presenter och julklappar eller till dig och dina barn.
 
Jag har beställt denna underbara mössa:
 
 
August ska få en i lime med stjärnor och Lucas ska få en snuttefilt i samma tyg.
 
 
Snuttefiltarna ser ut såhär:
 
 
Petra är otroligt duktig och sänder sakerna per post och är mycket pålitlig. Jag rekommenderar verkligen er att leta er in till henne och beställa saker ni med. Fler tyger osv finns på sidan jag här ger en länk till här nedan:
 
 
 
Bild på byxor i velour. Helt underbara och det är bra priser.
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Amli

Vad tycker du om snabbmat?
Läs gärna mitt inlägg : http://hattfight.blogg.se/2012/september/darfor-gillar-jag-inte-snbbmat.html#comment

Ha en fortsatt nice blogg!

2012-09-22 @ 19:33:39
Länk: http://hattfight.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: