Förlossning

Datum: 2012-09-05 Klockan: 07:33:06 Kategori: Allmänt

Inatt har jag varit på BB. Jag har haft värkar och känt hur ett barn är på väg. Givetvis har Malou funnits med i drömmen. Jag har sovit otroligt oroligt och vaknade runt fem med illamående och fortsatt känns som om det är dax att åka till BB. Magen sammarbetar inte än och vore jag gravid hade jag vetat att det är dax.
 
Jag vet inte om detta är föraingar om att en viss herre i huset ska bli "storebror"..... Maolu har funnits i tankarna hela natten och det har fortsatt hela morgonen. Minnen liksom ploppar upp hela tiden kring henne och vem vet? Kanske är hon på BB just nu?? Eller är på gång?
 
Hon är beräknad till den nionde. 
 
En ny dag har grytt och jag har några saker på programmet. Det ska bli en lugn dag för jag mår kymigt som vi brukar säga.
 

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Sussi

Va härligt att få "vara med om det" en gång till ;) Fast utan att kunna påverka... Ja, saker och ting väcker gamla minnen och det är ju rätt häftigt det du skriver om att skulle du varit gravid hade du vetat att nu är det dags.
Plötsligt minns jag en dag för länge sen när du sa till mig: Vilka ungar kommer på utsatt dag egentligen? Och jag sa, det är inte slut på dagen än.. ;) Kram på dig!

Svar: Ja de var en dag då det var så jobbigt och några timmar in på den planerade dagen kom en liten grabb.... han kom på utsatt datum han.....å nu får vi vara med om denna graviditet och detta underverk.... det ska bli så spännande.
tess701

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: