I allt inre kaos

Datum: 2012-09-20 Klockan: 20:40:45 Kategori: Allmänt

I mitt inre är allt ett ända kaos. En röra som jag inte alls vill ha. Jag försöker sortera både saker händelser och känslor och tankar.
 
Jag mår inte alls bra men jag måste hitta någon väg där jag hittar det som är bra. 
 
Men jag undrar om jag kan resa mig. Jag undrar om jag har kraften. Jag säger inte att jag inte ska kämpa eller försöka och en del är ju att hitta minsta lilla glimt av lycka. Njuta och stanna i den känslan. Men så ofta slås jag omkull igen och jag vet inte hur många gånger jag kan resa mig och kravla mig ur mörkret.
 
Jag har som tur några helt underbara männsikor runt mig för första gången i mitt liv som verkligen finns där och helt naturligt bara hör av sig och peppar och får mig att orka vidare.
 
Men ibland undrar jag hur jag någonsin ska bli hel. Jag undrar om jag någonsin ska få det där jag behöver och önskar.
 
Jag saknar något och jag försöker verkligen hitta det där....
 
 
Igår var jag ute med mina arbetskamrater. Jag kan säga att utan Nina hade jag inte gått.... och att få komma till Mattias efter och få häva ur sig och bara få vara jag är det jag såväl behöver. Att jag fick vara med om något speciellt under denna kväll.
 
Idag började min elev och det är så roligt och kändes sådär jättebra på en gång..... så jag har så ljusglimtar och jag tar vara på dessa. Tro mig.
 
 

Kommentera här 5 st

Kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen

Det är verkligen tur att man har så fina vänner omkring sig när allt känns tungt! :)

Tror det är väldigt viktigt när man får halvsyskon att man fortfarande får känna sig som en del i familjen. Så fint av alla att komma med presenter och även gratulera August som blivit storebror. Visst är det jobbigt att få helsyskon också men tror det blir en extra faktor i rädslan av att bli bortglömd med en extramamma eller pappa :)

2012-09-21 @ 08:54:59
Länk: http://fikamed.wordpress.com
Mia

Tänker på dig o hoppas du känner det! mycket nu på alla plan och för mig idag tar bloggen mindre tid än tidigare, livet tar för mycket plats ;-)

Hoppas du kommer till din punkt att hitta uppåt till ljuset ifrån, jag håller alla tummar o tår för dig ♥

kramar om

2012-09-21 @ 09:49:10
Länk: http://fredthevov.blogg.se
Johanna

jag såg dem i augusti, men vill se dem jämt! okej henne har jag aldrig fastnat för.

okej, jag har bara klar gjort att de inte är välkomna i mitt liv längre. och det har funkat.

2012-09-21 @ 18:39:02
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Johanna

klart man kan kan göra så, spelar ingen roll vem personerna är. jag har gjort så med min syster.

2012-09-21 @ 18:45:50
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
jaana

Hoppas det löser sig, styrkekramar till dig!

2012-09-21 @ 20:24:44
Länk: http://bananajaana.blogspot.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: