Powerwalk

Datum: 2012-09-04 Klockan: 22:39:45 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Powerwalk eller inte men i vanliga fall hade vi tagit bilen. I vanliga fall hade jag haft massa att skylla på för att inte gå till ringträningen.

Trött
Ont i benhinnor
Ont i leder
Tillåtet att vila just idag
Blåsigt väder

Jag kan fortsätta. Men avstår. Vi promenerade och det blev den där naturliga vardagsmotionen man kommer långt med.

Faktum är att jag blev både varm och svett och nöjd. Jag kom över värsta sötsuget så nu är de sex dagar som jag faktiskt fixat att stå emot godis och kaffebröd.

Imorgon är det ledig dag och jag ska göra kort, på min KBT och vidare till Goa Ullis för trim av Labans päls. Så glad att jag har saker att fylla livet med. Så glad för mina nya Goa vänner.

Glad att även min Goa son och flickvän planerat in en dag i Örebro på lördag.

Känns som livet är lättare. Känns som om tomheten är fylld och vänner jag funnit finns på ett nytt och annorlunda vis. Man känner sig delaktig. Det gör mig glad. Detta om något gör mig stark.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: