Jaha.... sjukhusvecka

Datum: 2011-11-11 Klockan: 07:44:00 Kategori: sjukhus/sjukdom

Om två veckor blir de sjukhuset då.
Måndagen blir det Bröstcentrum.
På tisdagen ska jag ha en sån där laxeringsdag. Detta kom ju med posten....
August var så ivrig med kuvetet.... Vad har du fått mamma. Vad har du fått??? Jadu detta var ju verkligen kanonskojjsigt känner jag. INTE.  Bajsdag....
På onsdagen sedan blir de till å röntga njurarna.
Så tre dagar... TUR att jag ska få åka på rikskonferens nästa vecka INNAN det drar igång med att undersöka mig från topp till tå. Ska ju hinna med ett besök den veckan till tandhygienisten också.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jessica - En flicka som är stark

Hej Tess. hur mår du idag?? Var det detta som fick dig att må dåligt och vara ledsen igår? Inte alls konstigt. förstår att allt känns tufft just nu. har du någon bra läkare eller något du kan ventilera dig med?



Tänker på dig, kram!

2011-11-11 @ 15:17:45
Länk: http://jessi91.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: