Dagar som går...

Datum: 2008-12-02 Klockan: 22:01:49 Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där värdelös dag.... mmmm de finns fast ja försöker vara positiv å tänka så.

Ja vakna först när Daniel skulle upp.... sedan när ungarna kom... sedan ringde de å ville att Danne skulle jobba. Idag hade han kunnat jobba på tre ställen.... Då kände ja att migränen kom smygande så upp å ta piller. Sedan sov ja till Optikhuset ringde å avboka min tid till optikern idag.

Betalade räkningar... dystert,,, gick ut med Isak i spöregn....sedan åkte ja till byn för att va med på APT... åkte först upp till mamma å hälsade på. Å APT fick mig att må skit. Ja kan inte säga varför men näe de känns som mycket kvittar nu.... Men man får ta nya tag.

När ja skulle åka hem ångrade ja verkligen att ja gett mig iväg för då hade regnet övergått till snöoväder så de va verkligen igensnöat på vägen. Modd och skit. Inget vidare alls. Men ja kom hem till slut. Tog ytterligare en promenad med vovven.... Nu va de i snöoväder.

När barnen hade åkt åkte vi till mina svärföräldrar.... suttit där å pratat och lämnat barnens önskelistor. Å så bestämdes de att jag ska åka dit på lördag när Daniel är borta å äta LUTFISK!!!! mmmm såååå GOTT!! De e verkligen hur gulliga som helst.

Sedan har vi festat med lite Kina mat å tagit promenad med Isak å visat Oskar hur bästa vägen till skolan blir från pappa. Å nue de bara plask ute... BLÄÄÄÄ.....



Ja vet inte va de e med mig nu men mina inlägg blir så TRIIISTA.....

Nåja man kan ju inte vara rolig HELA tiden å ja e väl rätt trist.

Igår när ja va på MAXI hörde ja nå skoj.... Ja stod i kö till infon där å skulle hämta ett paket. Efter mig står en dam å när de blir hennes tur skriker hon

-DET GÅR INTE ATT SCANNA VAROR MED MITT ICA KORT!!!

Nä tänkte ja å gick ut man scannar inte med ICa kortet... utan med scannern... ha ha ha...

Just nu vill ja att de ska hända lite lite skoj i mitt liv men ja har lite skoj i veckan men de grejjerna har ja tyvärr ingen lust till längre. Känns som om de kvittar å ja vill bara vara hemma...



Jag är bra listan:

Jag har orkat saker trots min migrän
Jag finna alltid för dom som behöver mig
Jag är tacksam över mina underbara svärfräldrar
Jag kanske efter mötet idag tar lite nya beslut som ja kommer att må bra av
Jag mår ganska bra trots min ständiga huvudvärk
Jag duger
Jag vet vad som är sant i vissa saker oavsett vad andra tror
JAg blev besviken idag men jag är tacksam över att jag orkar ändå
Jag har världens bästa mamma å det är jag tacksam för
Jag vet att jag gjorde rätt för över ett år sedan... GUUUD va rätt ja hade då
Jag har gått vidare efter det och önskar den personen all lycka i framtiden
Jag är stolt över att jag kan släppa saker och se det positiva i allt som sker
Jag orkar



TACK för Daniel å min familj.







Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: