Ja e här...

Datum: 2008-07-30 Klockan: 21:42:22 Kategori: Allmänt

Å tillbaka för å stanna ha ha....

Har haft en underbar tur till Karlstad med familjen... jooo sakna äldsta sonen massa. Men JAG har badat FLERA gånger per DAG å VARJE dag.... å de e INTE vanligt.

Idag åkte vi hem fast vi skulle stannat längre.... Daniel kände sig lite dålig å sedan ville ja få hem sonen SNABBT.... Idag har ja efter bästa förmåga försökt få ordning på lite å e nu helt slut. Har dessutom fått en bok på sjudagarslån så ja ska lägga mig å läsa....

Ja får när ja har mera tid skriva mera å läsa era inlägg osv osv.... ja löver men just nu e de barnen å mannen som går fre å ja mår inget idare pga dagens händelser..... inte varje dag man blir kallad både HORA... FITTA,,,, IDIOT,, FUL osv osv... men ja ja e hellre allt de än tom å dum i skallen... eller va säger ni??? Mer detaljer kommer ja dock inte gå in på....

Nu tar vi nya tag.... tack å hej..... Mari jungsted å Gotland kommer sitta fint nu.




MIN STORA kärlek!!!!

Du e ALLT för mig....






Kommentera här 2 st

Kommentarer
Cia

Låter som nätmobbningsfasoner på när det gäller Hora fitta osv. Trist i sås fall... Ähhh trist att dyu behövet höra det oavsätt i vilken situation...

2008-07-31 @ 00:57:55
Länk: http://www.mysecretwindow.se
ina

hej på dig! vem är dum mot dig?

det är fantastiskt att ha någon som stödjer en!

kram! jag skriver e-mail sen!

2008-07-31 @ 09:18:30
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: