susa kudden,,,,

Datum: 2008-07-07 Klockan: 21:36:47 Kategori: Allmänt

Jo ja har redan lagt mig fast ja kollar lite här emellan... den enda kontakt ja har numera nästan med vuxet folk sker mycket genom min blogg... kul att ha lite folk att surra med ja sominte känner nån här... hur fan får man kompisar i vuxen ålder?? Ska ja oxå ta cykeln å fara runt kvarteret å stanna till å säga hej va gör du ska vi fika eller hur gör man? Föreningslivet lockar inte å kommer ja ut på nått visst ja pratar med folk men hur blir man mera vänner?? de flesta har ju sina vänner redan men antar att de finns fler som jag där ute... som skulle vilja ha lite nya polare att slå ihjäl lite tid med...i telen... på en fika en grillkväll med familjerna osv osv.... nåja ja vet inte.... man vänjer sig kanske???

Ska fortsätta med min bok... rekomenderar Håkan Östlundh... läser nu den sista han skrev som heter BLOT..... innan denna läser man Släke, Terror å Dykaren.... helt klart läsvärt.... Sista Läckberg va grym med en av de bättre av henne vid namn Sjöjungfrun...

Natti.....

Kommentera här 7 st

Kommentarer
jayne

ja du... HUR gör man i vuxen ålder när man vill ha vänner.. BRA fråga!!!

Tänk att ngt som var så lätt förr blir så svårt?...



Sussa kudden..borde man, men tänkte se en film..försöka orka.

Ang foto... jag tycker man gör som man vill.. har visat mig på facebook och så där... känd einte för dte nu bara... men kanske ngn annan gång.. vem vet... hi hi hi

sov gott nu!!

2008-07-07 @ 22:50:10
Länk: http://jayne.blogg.se/
Marica Rödebäck

Nu vet jag inte hur gammal du är, men jag är snart 23 och anser mig vuxen och när jag vill ha nya vänner så försöker jag träffa nån jag pratat med via internet. Skall träffa en tjej på fredag som jag bara träffat via bloggen och jag har träffat några tidigare =) Det är väl det enda man kan göra då.. Om man inte gå på puben eller nåt.

2008-07-07 @ 23:08:55
Länk: http://rodeback.blogg.se/
carro

hoppas verkligen du klarar dig då!

jadu, synd o säga, men lättaste sättet att träffa nya bekantskaper är någ på krogen, folk är mer uppsluppna där.

har ni inte bott i d-fors så länge? :)

2008-07-08 @ 01:16:52
Länk: http://carrof.blogg.se/
Nisse

Jag undrar också det:P haha!

Men festade bara till på torsdag och fredag:P



Haha!



Det låter bra det:D



nu är det festfri vecka bra länge.

Arbetsvecka framför mig nu.

18-03 måndag - torsdag, ledig fredag och 07-16 lördag söndag, så har att göra :D

2008-07-08 @ 04:24:05
Länk: http://nisseeggbert.webblogg.se/
linda

Det är inte lätt att få kompisar i vuxen ålder..

man är inte så spontan som man var när man var barn..L



Lycka till på jobbet idag!

2008-07-08 @ 09:36:35
Länk: http://fetmaoperation.blogg.se/
Petra

Så där tänker jag med...någon som vill lära känna mig, hihi!!! Jag älskar att läsa men har inte provat Camillas böcker än. Läste färdigt Små citroner gula med Kajsa...nått igår, den var superb!! Ha en skön dag!

2008-07-08 @ 10:04:22
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
anne

Att få vänner som vuxen är ett kapitel för sig. Antingen blir det ingenting eller också så blir det ytlig.Jag kan visst ha ytliga bekantskaper, men då vill ha inte känna några förväntningar eller krav. När jag är vän; that´s for life. Jag skrev ett inlägg på Thereses blogg om just att göra slut med en vän, och eftersom det hänt så bryr jag mig inte så mycket. Jag är lojal, och när det hände första gången att jag helt misstagit mig på graden av vänskap blev jag så påverkad. Kunde inte fatta att jag misstagit mig så. Sedan dess har det fått vara som det är med vänner, eller rättare sagt, bekantskaperna, för mer är de flesta inte.



Dessutom, jag har inte stora behov av sällskap, jag är en människoperson, folk söker sig gärna till mig, och med de få riktigt tighta vänner jag har, så räcker det till vardags.



På sätt och vis har det där nog med åldern att göra, jag är ganska nöjd att vara med mig själv och mina egna tankar. Och jag har ju familjen, större barn ger mer av intellektuell stimulans än när de är små (hur ljuvliga de än är då!).

2008-07-08 @ 10:48:31
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: