Tankar...

Datum: 2008-07-09 Klockan: 22:35:24 Kategori: Allmänt

Allt är inte enkelt allt är inte lätt.... tankarna flyger iväg och ja önskar för allas skull att allt kommer bli bra. Att de blir bra för de e väl va vi alla vill... Jag vill inte känna den oro ja känner, fundera i cirklar när ja egentligen vet vad det rätta är... Hur de kan bli bra och hur vi alla kan finna trygghet och ro. Ja vill inget hellre för de va de ja ville för så många år sedan ja ville att hur de än skulle sluta skulle vi alltid vara överrrens å vilja åt samma håll... å de ville vi ju....vi vet ju vad vi vill...  men oron tar över och ja gör en inre kamp med mig själv i detta kaos som ger mig så mycket tårar så mycket vanmakt å sorg. Varför blev de så när vi båda ville att vi alla skulle må så bra...

Tankarna virvlar vidare å ja vet inte var ja ska ta ivägen snart... Oron hjälper inget mot och ja skulle inte kunna leva om inte du fanns i min värld.... så underbart att man finner någon som förstår men ja saknar oxå ja saknar DIG ofta å mycket å ja förstår inte hur ja kunde bli så förbannat dum å blind? Kan inte ens säga att pga kärlek som man säger blir man blind för ja visste å ja vet nu att allt var mitt fel ja passar inte in ja förtjänar inte dig å ingen annan heller. Jag ska gå vägen ensam... men långsamma steg så försvinner ja mer å mer och en dag slipper du se minsta spår av mig och min dumhet och ja hoppas att tiden ger dig frid mig lär de hemsöka så länge ja finns å de är ju inte mer än va man är berättigad. alla får sin del å ja kommer aldrig ha sonat de brott ja begått....

Men ja är straffad å ja straffas..... lovar. Om man ser mitt innre helvete så vet man att ja får betala och ja kommer aldrig få ro..... Men hur mycket ska man orka bära... tyngden är tyngre för varje steg å jag faller långt ner ch får allt mer svårt att ta mig upp till ytan , kunna glädjas å känna mindre skuld... känns att vi är värda något i den värld ja nu lever....



Men ja har lärt mig på min krokiga väg genom livet. Ja vet vilka som är värdefulla å även om ja har slarvat bort på vägen och även själv blivit bortvald så håller ja fast vid dig som finns kvar... Hårt håller ja å ja tänker inte släppa taget för DU e viktig för mig... å även DU... så viktig så ja går sänder totalt om just DU lämnar mig....

Sedan har ja kommit fram till saker som stärkt mig.... ja vet vem ja kan lita på nu å ja har lagt ner å bli ledsen och nere för allt människor sprider.. de har en enorm tid å ja är avundsjuk att de ger så mycket av sin tid på MIG och öser ut det till folk som orkar höra... Jag önskar ja hade den tiden, va rik ja skulle vara å ja lkovar ja skulle förvalta den väl.... med att sprida kärlek till DIG....



Kommentera här 6 st

Kommentarer
jayne

oj va djupt och fint skrivet!



Ja du... jag är 40...ja...har inte riktigt fyllt 41 än...så 40. Har två systrar, en stora och en lilla. Vi har alltid haft en tught relation vi tre, men visst.. jag kan bli "trött" på dem.. men vi älskar varandra. Vet att det vi har är lite ovanligt, men så dog vår mamma i tidiga år..kanske det har betydelse?

Mina söner har ung samma relation än så länge... jag kan se mig och min storasyster i dem.. är ung samma åldersskillnad...

Men... visst familjen är den som kan såra en hårdast.

2008-07-09 @ 23:04:01
Länk: http://jayne.blogg.se/
Petra

Mycket djupa tankar det där. Låter så ledsen å orolig, är du det vännen??



Han heter Peter å nä, inga barn. Hehe japp akryl blir det å det är så kul! Va fina dina blev!!! Din frissa måste ju kunna se vad du passar i, lovar du kommer bli så fin!!! Ska snart sova här men vi hörs imorgon bitti..hihihi!!! Sov så gott å fundera inte mer ikväll nu! kramar till dig!

2008-07-09 @ 23:04:44
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
carro

vad har hänt, o vem är inlägget till? :(



stor kram

2008-07-10 @ 00:45:03
Länk: http://carrof.blogg.se/
Nisse

Jaa det är det, men trivs med det. Nackdelen är arbetstiderna.



Vill ju jobba kontorstid, det ultimata ju =)



Jag vandrar omkring i Sundsvall, sj då?

2008-07-10 @ 04:37:58
Länk: http://nisseeggbert.webblogg.se/
carro.

Grymt snygg header (: lust att hjälpa mig med min?

krams

2008-07-10 @ 06:14:22
Länk: http://popprinsessan.blogg.se/
Jenny

Fint skrivet Tess..

Kramar i massor

2008-07-10 @ 18:30:26
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: