Ja e så nöjd med de lilla...

Datum: 2008-06-21 Klockan: 22:40:38 Kategori: Allmänt

Ja de e ja... värde för m ig är att vara tillsammans sedan vad man gör eller var man gör de spelar faktiskt mindre roll.... ja måste inte ha flaschiga resor å dyra saker.. ja måste inte åka utomlands... fan de e guld å häcka i en husvagn när regnet smattrar på taket.... ligga i en solstol på en strand några mil hemifrån... sitta på en brygga å se flötet guppa på vågorna å kanske kanske få en fisk ( härliga barndomsminnen TACK pappa för alla fisketurer vi gjorde... ) nä ja behöver inte de kompilcerade... ja e nöjd med så lite... väldigt lite.... ja e så glad om ja får ha mina barn nära... de e livet för mig...

Å att få sjunka ner i soffan eller sängen å se en bra film ihop en film man sett hundra gånger eller nå nytt spelar egentligen ingen roll.... läsa en bok eller bara ligga i ens tor hög å kramas de e värdefullt....

Tack Anna å Mattias för att ni finns där va vore livet utan er kompisar???

Å Daniel.. tack för att du står ut med mig å min ångest.....


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Jag håller med dig i det du skriver. Hur mysigt är det inte att sitta i en husvagn när det regnar, såååå mysigt :)

Vet du, vi har ändrat planer ang X.... kommer inte vara en hemlighet så länge till...

Kram

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: