Ge mig...

Datum: 2008-05-24 Klockan: 18:12:09 Kategori: Allmänt

.... lite skoj i livet.. Fasen va ja e less idag. Fast att de gått bra å jobba, sova ensam vara på stan med mamma å jaaa ni vet så känner ja bara SNÄLLA ta med mig på nå SKOJ ja går liksom åt snart... Men ärligt VAD ja ska hitta på de har ja inte en aning om men NÅGE NU!!!! Skit att man ska upp sju imorgon annars hade ja ringt någon ( öööö VEM kan man undra ??????? ) å gått ut i kväll.... typ naken då för ja har ju inga kläder med till byn,,, eller jo ja går ju inte naken just nu men jobbkläder på krogen?? Nope de är nog ingen hitt.... GRYMT sugen på något att stoppa i munnen oxå HELA tiden så nu e ja som vanligt.... fast ja äter nötter....Men ändå.... Ge mig STYRKA!!!!

Massa oro i kroppen... de vet ja ju varför å ja får hålla i mig så ja inte ringer lite samtal för att stilla oron men samtidigt vet ja ringer ja blir det mer oro så ja låter bli....stoppar en å annan nöt i gapet,, tuggar å sväljer... tänker gapar stoppar in tre nötter å så fortsätter de.... å klockan e typ sex bara.... två å en halv timma kvar tills ja får åka upp till syss.... undrar va hon bjuder på ikväll?? Igår blev det god GI sallad å grillad kycklingfilee å idag gjorde mamma kyckling i ugn...kan ju inte få kyckling även ikväll i alla fall....

WOW pling i mobilen.... vem tro??? Min älskling såklart... fasen va ja saknar han,,, vi hade ju kunnat gått ut å ta ett glas vin de hade varit så gott... fy inga fler nötter nu fick ja visst nog för denna stunden.

Nåja ja får skylla mig själv att ja e själv,,,, ja tröttnar på folk när de bara e jag som ska höra av mig å vidare så förstörde ja en vänskap för en karljäkel som inte va värd de fasen va ja ångrar honom... PEST person... ja måste ha varit hjärndöd på allvar... troligen även nu men ja ja... TUR man har en så bra kille nu han e de bästa som finns... helt UNDERBAR....

Bara svammel..... lägger ner.... SAKNAR dig Ingrid. Ni som e hennes vänner idag va rädd om henne hon e värd sin vikt i GULD!

Trevlig lördagskväll gott folk....

//Tess

Kommentera här 2 st

Kommentarer
jenna

jag tackar, och önskar dej desamma ( :

2008-05-24 @ 18:30:39
Länk: http://gucciime.blogg.se/
Jenny

Kram :)

2008-05-24 @ 21:50:16
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: