Trött nu...

Datum: 2008-05-26 Klockan: 16:52:28 Kategori: Allmänt

Vi vaknade ganska tidigt imorse... va utvilad oxå. Åt en underbart god frukost å sedan åkte vi iväg. Jättefint å skönt ute. Så vi åkte först ner till Klockargården och strosade runt bland alla blommor... ja njuter verkligen av å gå där skulle kunna gå i timmar men sonen å karln va väl inte överförtjusta att spatsera runt där mer än ett varv så de fick stanna vid de men ja e nöjd ändå....

När vi va klara hade de dragit ihop sig å såg ut att bli regn så ja tappa nästan sugen men när man tittade neråt Mariestadshållet såg det ljust ut så vi styrde kosan mot Sjötorp där vi gick omkring i några timmar och fotade och käkade gott.... sedan tänkte vi åka vidare till just Mariestad men nä något sa mig att vi skulle åka hemmåt... å tuuur va väl de för vi hann bara hem ringde Daniels jobb å undra var han va??? Daniel hade sett fel på dag så han va inte beredd på att de va just ikväll han skulle jobba så han fick ge sig iväg direkt så tur va väl att han slapp säga hrm vi e i Mariestad typ ha ha.... så ja han åkte iväg å ja har plnaterat de ja köpte.

Ja köpte en tomat och körsbärstomater samt paprika och mini slanggurka,, sedan blev det några perenner... julros och daglilja bla och vidare lite till krukor och amplar som ja fixat till.... August är ute och leker för fullt å ja gick in känner mig trött efter en hel dag i solen och ska lägga mig å läsa ut min bok så ja kan hämta nästa imorgon på biblioteket....

//Tess

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Tobias

svar: visst ;)

2008-05-26 @ 18:03:50
Länk: http://grymtroligperson.blogg.se/
jenna

jag bor i lilla säffle jag ( :

2008-05-26 @ 18:29:08
Länk: http://gucciime.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: