Tröttheten e total samt min oro

Datum: 2009-04-08 Klockan: 16:21:36 Kategori: sjukhus/sjukdom

Dagen har varit fortsatt lugn med min mage. Men ja äter sex piller för detta... lägger ja alla piller ja äter i ett påskägg så har vi påskgodis i helgen.

Droppet är även de tillbaka.....

Kurator har ja fått prata med, Marie har givetvis varit här.... å många andra som verkligen bryr sig hör av sig både såhär på bloggen samt telen...  mobilen.

Jag är sjukt orolig men nu blir de Coloskopi imorgon kl två... laxering måste alltid göras trots ihärdiga diareer så även de som sitter på tarmväggar osv kommer ut. vi har hemskt mycket i tarmen å den måste ju vara ren om de ska se. Bättre de än att de får göra om. Å skita är ja ju grymt van med.

Jag e orolig för undersökningen samt va de hittar... å tänk om de inget hittar va fan e de då??

GLAD för alla era kommentarer... fortsätt med dom. Ja svarar så gott ja hinner men läser dom. Era bloggar läser ja dock inte nu för ja är för trött....


Kommentera här 4 st

Kommentarer
CAT

Men gumman då....

Hur jobbigt ska du behöva ha???

Jag hoppas dom kommer fram till vad som felar!

Jag finns här när du orkar och jag tänker på dig!

Massor av kramar till dig min goa vän

2009-04-08 @ 16:35:27
Länk: http://catmalou.blogg.se/
Ramnissan/E-C

Så bra att du fått en tid! Det visar att de tar din sjukdom på allvar också! Good!!



Jag förstår att du är orolig, det skulle jag med vara om jag var i dina kläder just nu. Tur är väl att du ändå är på ett sjukhus och blir kontrollerad och undersökt.

Skönt att magen lugnat sig lite nu, lite vila är ju inte fel och det är väl en hiskelig tur att det finns piller som hjälper dig just nu.



Nu hoppas vi på att de verkligen hittar något som går att behandla!



Läsa bloggar hinns med det också, nu ska du fokusera på att vila kroppen så att du snart får komma hem till din familj igen!



Kraam

2009-04-08 @ 16:58:49
Länk: http://ramnissan.se
Junitjej

EN stor styrkekram till dig!!!

Jag ska hälsa från Vivan.

2009-04-08 @ 17:38:01
Länk: http://junitjejen.se
vivan

Det kommer att gå bra med undersöningen av tarmen.

Du får kanske sova, eller i alla fall lätt berusad av morfin!!

Tänker jättemycket på dig ska du veta!

Hoppas att alla mina bloggare har varit inne och morsat på dig! Så du har lite att läsa mellen toabesöken!!!Påskkramen!

2009-04-08 @ 19:14:10
Länk: http://vwellermo.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: