Drömmar att tyda

Datum: 2009-03-30 Klockan: 16:00:30 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Det kan finnas fler tolkningar på drömmen....

Att släppa taget och att man inte måste få med allt. Att lämna saker kvar.

Innan i dessa drömmar har ja heller aldrig fått hjälp. Alla har bara skitit i att hjälpa mig packa å hur mycket jag än bett om hjälp så har jag inte fått de. Denna dröm var annorlunda. Jag bad Sussie om hjälp i affären så jag kunde packa och hon hjälpte mig....

Det är väl där man är. Att acceptera att man är så trött och utsliten. Att JAG säger att så här mår jag och så är det. Sedan får ni andra tycka exakt vad ni vill. Jag ska tillfriskna men på mitt sätt, så som jag kommer fram till att jag måste. INgen annan än JAG vet hur det ska ske och än är inte jag där. Nu måste jag få ta det i min takt.

Alla ni där ute vet inte vad jag går igenom. DU vet inte hur jag tänker eller fungerar. Det vet bara jag. Så sluta säg till mig att:

ni har stora bekymmer där det gäller att se möjligheterna istället för hindren! Med rätt vägledning (det finns professionell hjälp att få!) kommer det gå bra. Inte alltid på räls, men sådant är inte livet för någon...

INGEN ska ska säga till mig att jag bara ser hinder, ingen ska säga att vi inte får RÄTT vägledning och inte har proffesionell hjälp.

JAG gör allt i min makt för att jag å barnen ska få rätt hjälp å stöd.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Kommentera här 5 st

Kommentarer
Emme

Nu har jag veckans blogg i min blogg! Gå in och anmäl du/er också! ;)



http://emmestar.se/2009/03/30/anmal-er-till-veckans-blogg/



Kram!

2009-03-30 @ 16:53:07
Länk: http://emmestar.se
Skogshuldran Titti

åå. jag är så ledsen Tess att du känner dig som jag och andra säger vad du ska göra! det har inte alls varit min mening! Jag är alldeles för ivrig att försöka hjälpa och det får inte lov att bli stjälpa istället!

Stefan

Go´kväll vännen

Har inte läst igenom det du skrivit de senaste 2 dagarna, men jag ville i alla fall titta in och tala om att vi lever.

Vi har haft en underbar resa.

Hoppas att du inte har det allt för tungt. Att du fått lätta lite :-D

Ta hand om dig, så tittar jag in mer i morgon

Kram

2009-03-30 @ 19:51:00
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Cecilia

Jag är en sådan som kan bli väldigt upprörd över vissa kommentarer. Men nu börjar jag lära mig att bara låta det rinna genom mig. Det är så mkt annat som har hänt, livet är inte värt att bli upprörd över småsaker.

Folks åsikter är fria...

2009-03-30 @ 21:20:39
Länk: http://blocked.blogg.se/
Cecilia

Som barn blir man tyvärr ofta misstrodd när man varit utsatt för övergrepp. Konstigt, för vilken 9-åring skulle ljuga om något sådant mot en förälder som inte skadar en. Och hur många i den åldern vet att det existerar. Och hade det inte hänt så hade jag inte fått fysiska skador av det. Men aa... det är detta mitt företag ska handla om!

2009-03-30 @ 23:11:55
Länk: http://blocked.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: