Måndag....

Datum: 2009-11-23 Klockan: 09:39:36 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Sitter här och snorar. Jag är genomförkyld och nu går jag av ren vilja. Viljans krafträckte inte riktigt idag så jag fick ta till aningens lite tvång och några piller.

Har varit och träffat T som är vår avlösarservicekontakt på lss.... M träffar honom för intervju i eftermiddag och om allt är grönt kommer jag ha denna service om tre timmar per vecka from nästa vecka. HOPPAS det går så smidigt så vi kommer igång. Jag tror på detta och August vill.

I eftermiddag är det föräldrautbildningen igen. Jag får helt enkelt ta mig i kragen som så många så fint säger. Det är inte så lätt när man faktistk borde ligga men vissa saker måste jag göra.

^^^^^^^^^^^^^^



Det är tid att fixa till för advent också. Jag måste börja... men inte idag. Jag hinner ännu. Det får inte bli för tidigt heller. Känner att många börjar med allt så tidigt. Var tar traditionerna vägen? Men jag vet varför... vi har det så stressigt så vi måste för att hinna. Men jag avvaktar någon liten stund.... men inser att även jag måste börja för att hinna med. Men inte idag. Inte nu. Jag ska vila.

^^^^^^^^^^^^^^^

VILA det blir ledordet idag. VILA. Eftertanke. Lugn.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Johan

Ja, hoppas det går smidigt allt det där med avlösarservice och allt det där!



SV: Man får väl ta det man får. Han kommer nog kunna få bra mycket mer bidrag sen när han blir äldre, men nu får man väl som sagt ta det man får =)



I helgen var Jocke här, det var därför jag var lite seg att svara, men nu svarar jag =)

Det var en bra helg =)

Hoppas du blir bättre snart! =)

2009-11-23 @ 15:36:05
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Pernilla

Vad tråkigt att du är förkyld, hoppas det snart ger med sig.

Här är det ganska så bra, kunde ju vatt bättre. Men det får gå, försöker se framåt.



Ha det bra, kram.

2009-11-23 @ 18:05:15
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: