Ikea

Datum: 2009-09-01 Klockan: 18:40:37 Kategori: Allmänt

Som jag sagt innan rensar jag bort saker, vi ändrar om lite.

Idag blev barnen utan säng så vi var och köpte nya. De slipper sin våningssäng och garderober som stått i deras rum. Malm byråer i vitt har införskaffats.

Det är långt i från klart... mycket måste grejjas med och vi måste plocka rätt och i ordning. MEN lite kan ni få se.

       

Mera kommer men vi har inte hunnit allt. Snart ska jag hoppa i duschen. Jag mår sisådär. Oskar är förkyld... Vi ska väl se en film snart med bara Daniel gjort klart alla lådor i förta MALMEN. Ser fyra av sex lådor klara.

Imorgon väntar jobb igen. Men på förmiddagen ska jag träffa en ny tjej som jag fått kontakt med via Riksförbundet för Autister. Det är hon som är kontaktperson här i stan. Jag ska även vara med i föräldragruppen som Attention här. Ska bli roligt att träffa andra med barn med funktionshinder. Detta kan ju även vara ett bra sätt att lära känna andra här, samt lära mera om Autism och utbyta ideer och erfarenheter.






Kommentera här 6 st

Kommentarer
PerNilla

Vad fint det börjar bli, behövs röjas och ändra om ibland!!



Ha det fint och hoppas det kommer gå bra för dig at jobba imorgon, kram

2009-09-01 @ 20:41:29
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Pernilla

OK trist när du inte känner att du har ork och när det är en massa runt omkring att tänka på. Hoppas det löser sig till det bästa och att du får en bra dag. Kram

2009-09-02 @ 09:52:40
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Angelica

Hej.. Läste att du ska träffa andra som har barn med autism. Förlåt om jag är nyfiken men har du ett barn med autism ???



Jag har nämligne en broder som har autism han är 32 år nu.. Min far jag och två andra föräldrapar driver ett kooperativ för 5 killar med autism..



Kram

2009-09-02 @ 10:32:14
Länk: http://guldkragens.blogg.se/
marie

Visst är det roligt att få göra om o fixa lite hemma ibland. Så skönt när allt är klart...

Vad fin du var när du skulle påmiddag, och vilka tjusiga underkläder du fick av din kärlek.

Ni blev nog lika glada båda två av den presenten.......!!!!!



Ha en bra dag! Kram

2009-09-02 @ 12:01:16
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, både ny inredning och nya mötesformer! Jag tror att det kommer att bli kanonbra i båda fallen!:.))



Heja Tess!

2009-09-02 @ 13:42:42
Länk: http://mammamelissa.blogg.se/
Petra

Jag vill med göra om. Fast jag vill ha ett nytt hem för är trivs jag inte alls. Imorgon ska vi kolla på ett hus å det hänger väl egentligen på om vi kan få lån nu när jag blivit arbetslös. Men det vi har nu kostar oss ca 12 papp i månaden och ett eget hus skulle halvera den kostnaden så det är ganska nödvändigt för våran ekonomi!

Jag hoppas oturen vänder snart för jag vet itne hur mkt mer man orkar! Hur har du det annars då? Lägger till dig bland vänner nu så jag hittar dig lätt!!

kramar

2009-09-02 @ 14:11:59
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: