Riktigt ont i magen

Datum: 2010-12-20 Klockan: 09:43:19 Kategori: Kropp å själ/ADHD

I fredags kom ett telefonsamtal.

Samtal efter. Man tror sedan att allt är okej tills nästa samtal kom igår och man får ett slag i magen som gör att man inte kan stå upprätt.

Det samtal som sedan blir känns svårt och tungt.

Jag känner mig ifrågasatt och oduglig.

Jag har inte gjort fel men jag har misslyckats. Någonstanns har jag misslyckats och det känns så förbannat hårt.

Natten har varit fylld med ångest och mardrömmar. Jag har ont i magen och mår illa.

Nu väntar ytterligare samtal.

Jag gör nu allt för att ställa till rätta. Få saker på rätt plats och få någon att förstå. Någon att förstå allvaret.




Kommentera här 8 st

Kommentarer
Mallamousan

Ush det låter inge vidare alls!? :/ Hoppas det löser sig!!



Ville bara tala om att jag ser fram emot ikväll! Ska bli mysigt att komma förbi!!

2010-12-20 @ 09:57:15
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Lilitha

Ja, alla gör vi våra misstag. Hoppas att det löser sig så att du får ro i sinnet. Kram Lilitha

2010-12-20 @ 12:27:23
Länk: http://lilitha.blogg.se/
kasia

hejhej! först vill jag be om ursäkt om jag kommer här o stökar ner..

men, vilken fin blogg du har!

gillar du smycken?

Jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

Smycken för ett bra pris & alltid gratis frakt.

Hoppas du kikar in :)

Kram!

2010-12-20 @ 15:37:49
Länk: http://jewelsbykasia.blogg.se/
Annelie Lorentzon

Men snälla, vad är det som har hänt?? Styrkekramar till dig från mig, hoppas det ordnar sig. Kram

2010-12-20 @ 17:14:43
Länk: http://zikoria.blogspot.com
Johan

Jag finns här, Tess, det vet du! Bara hör av dig om du vill! :)



SV: Haha ja! :) Men jag tycker ändå det var lite dåligt av Systemet att bomma det, eller hur?



Ja, det skulle jag faktiskt kunna göra. Jag har ju inte mycket annat för mig ändå :)



Ja, tyvärr missar man ju lite det där med gemenskapen, alla vänner etc. när man pluggar distans, men å andra sidan är man inte så bunden av någonting, kan ta vägen var man vill, plugga när det passar osv. Det gäller bara att ha den disciplinen på sig själv, så att man verkligen gör det... :)



Jag förstår vad du menar och håller med. Nu när det är som det är hjälper det inte att ligga på, hur mycket jag än vill, det gör det bara värre. Som sagt, denna distans, avståndstagande, kalla det vad du vill, behövs kanske just nu, hur ont det än gör. För som du säger, ligger manm på och fortsätter prata om allting, då är risken att det går åt andra hållet istället. Dock behöver man ju få ut hur man känner. Det är då man behöver vänner, någon som lyssnar, eller hur?

Jag hoppas hursomhelst att det blir bra, förr eller senare. Hjärtat säger det, hjärtat vill det, vad hjärnan än säger. Man måste våga chansa för att vinna och jag chansar. Jag chansar för det jag tror på, kärleken. Jag vet att jag har hittat rätt. För vissa tar det längre tid än för andra att inse att det är rätt, kanske inser man att det inte alls är rätt och då är det inget att göra något åt. Ibland måste man bryta mot hjärtat, hur ont det än gör, för det skadar bara en själv. Men jag tänker inte ge upp. Det känns skitjobbigt just nu, men hjärtat säger att det kommer bli bra, förr eller senare, och jag hoppas det har rätt...



Jag hoppas det gick bra nu sista helgen på avdelningen :)



Träning är bra. Håll i det. Det behöver som sagt inte vara mycket, bara det är något. Det behöver inte heller vara världens styrkepass eller konditionspass, man får lägga det på den nivå man själv tycker är bra och som känns bra för en själv, + att även ta hand om sig i övrigt. För, som precis med det mesta andra, så hänger träning ihop med kost och vila etc. Dessa faktorer är minst lika viktiga som själva träningen, eller hur? :)



Gick julshowen bra? :)



Kram

2010-12-20 @ 20:02:33
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Pysselfröken

Hej!

Usch, detta låter inte bra alls. Hoppas att allt löser sig till det bästa. Själv håller jag på och julstökar men allt känns mest stressigt. Tyvärr hade jag ingen tur i inspiratörssökandet hos Kortskissen men det blev 10 andra duktiga tjejer att inspireras av. Kram

2010-12-20 @ 21:22:55
Länk: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Ellis

Hoppas det ordnar upp sig för dig!

Kramar, Elenor

2010-12-20 @ 22:40:38
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Gurkiss

Usch det låter hemskt jobbigt gumman kramar om

2010-12-21 @ 06:48:25
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: