Anonym Kommentar

Datum: 2010-03-20 Klockan: 22:41:07 Kategori: Allmänt

Denna kommentar kom:

asså gillar du din header elr nåt? lixom, säger man verkligen: visst är min header snygg. har fått många kommentarer för den osv. skrytsam?


Ja jag gillar min header i min blogg. Den är SKITSNYGG.... men att jag är skrytsam??? På vilket sätt? Jag kan inte ta åt mig av att ha gjort en snygg header för om du som lämnat kommentaren kollar min blogg lite mera så är det Maria Risto som finns länkad som gjort min header. Fria händer... HON har gjort ett otroligt jobb, som jag är nöjd med. Tror många med mig ÄR nöjd med sin header... om inte byter man. Maria har gjort min header i stort sett sedan starten av min blogg och JA jag är skitnöjd...

Så jag kan inte skryta och ta åt mig äran... men jag har fått många kommentarer om att den är snygg... det kan man gå tillbaka genom alla inlägg och se att jag fått... det är fakta inte skryt... Sedan får man i vanlig ordning tycka och tänka vad man vill.

Men att vara anonym e sååå löjligt. Man lämnar som sagt ALLTID spår och kan man inte stå för sin åsikt så jag åtmistonne kan svara personligen så kan man låta bli... Spåren finns där och jag vet redan vem du är och kan gå vidare med sånt här om jag vill.


***********

Sedan ska vi väl lära oss att tycka om saker som vi gör eller har. Jag anser det inte alls skrytsamt om man gjort en header som man är glad i att säga att ja den är fin bra... å om många HAR sagt de är de väl kanon. Jag kan tycka jag är förfärligt ful i håret eller skitsnygg... jag är näjd med saker jag gör eller kan. Jag är duktig på så mycket. Du anonym lär dig va stolt över dig själv. Sträck på dig och va nöjd och stolt... de är inte några fel alls.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Nina

Precis! Att vara nöjd med sig själv är inte att skryta! Och man fixar ju sin blogg tills man är nöjd... Så oavsett vem som gjort din header så tycker iaf jag att du ska få vara nöjd med den!

Och jag tycker oxå att den är fin :)

Kram Nina!

2010-03-21 @ 05:47:30
Länk: http://nina-livetistort.blogspot.com
sara

dem som inte vågar stå för sina åsikter kan dra!! jag tycker att din header är jätte fin :)

2010-03-21 @ 15:14:24
Länk: http://ensara.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: