Det nya livet

Datum: 2010-05-25 Klockan: 07:54:19 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag måste ju ta tag i mitt liv och min kropp på mer än ett sätt. Ja detta är ju något jag avhandlat massa gånger och det finns inga genvägar.

Idag börjar jag på gymmet.

Ska bara släppa av barnen så ska jag köra Easy Line och vibb..... och lite konditionsträning givetvis.

Det känns bra och jag ville iväg redan igår. Men eftersom jag fick behandling av naprapaten så var det ingen bra idee igår.

Sedan väntar jobb.

Har en son som är upp och ner med. Högljud och gör allt tvärtemot... vet ärligt inte vad det är med honom.



Njuta... leva. Må gott. Älska. Bli älskad.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Becca & baby

Min svärmor går på en behandling som heter bayline, tror det är något sjukgymnaster använde förr, går hon inte på den behandlingen har hon jätteont. vad är easy line för något? :)



Ja, funderar på om jag ska ha en "namn-fest" för Isac, isåfall vore det kul med handgjorda kort :) Får se vad jag kommer fram till.



Kram.

2010-05-25 @ 09:33:30
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: